جشن پایان سال ۱۳۹۳

 با عنایت به پروردگار عالم و تلاش های بی وقفه مجموعه چاپ و طراحی فدک گرافیک سال کاری ۱۳۹۳ به پایان رسید. در همین راستا بنا به تصمیم مدیر عامل محترم جناب آقای مهندس حر نشستی دوستانه با حضور پرسنل فدک گرافیک برگزار شد که چکیده ای از این نشست به عنوان جشن پایان سال رقم خورد را به سمع و نظر شما همکاران و دوستان گرامی قرار می دهیم.

 

نخست ضیافت نهاری را که از قبل تدارک دیده شده بود را در جمعی دوستانه به صرف رساندند. پس از صرف غذا مدیر عامل محترم چند دقیقه ای را به صحبت با پرسنل پرداختند، ابتدا ضمن تشکر و قدردانی از زحمات تمامی مجموعه فدک گرافیک در طی یکسال گذشته و با آرزوی سالی خوش و پربرکت برای تمامی اعضاء به تشریح برنامه های سال جدید پرداختند که از مهمترین آنها می توان به بهره برداری کامل از سایت www.fadakprint.com و همچنین تکمیل و توسعه کارگاه خدمات چاپی این مجموعه و همچنین راه‌اندازی دفتر تهران اشاره نمود. در پایان نیز از تمام پرسنل خواسته شد که در سال جدید با تمام قدرت و انرژی پاسخگوی تمام نیازهای چاپی دوستان و همکاران گرامی با بهترین نوع کیفیت باشند و اشاره شد که پیشرفت این مجموعه پس از لطف خداوند متعال تا کنون مرهون زحمات پرسنل در تحویل به موقع و با کیفیت محصولات خود بوده است. که حمایت همکاران و مشتریان عزیز را در برداشته است.

در آخر با بریدن کیک سال ۹۳ و اتمام سال پرسنل سال جدید را پیشاپیش به یکدیگر تبریک گفتند و آرزوی سالی خوب و پربار را برای یکدیگر خواستار شدند.

این نشست در ساعت ۱۸:۳۰ روز ۹۳/۱۲/۲۸ به اتمام رسید.