امکانات ورژن جدید سایت

امکاناتی که در سایت جدید در اختیار مشتریان قرار دارد:

 همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید دکمه هایی پایین هر محصول اضافه شده است.

 

 

product 

 دکمه شماره 1quickview

با استفاده از دکمه ذره بین دسترسی سریع برای مشاهده خدمات تکمیلی چاپ محصول (خط تا، برش، دورگرد)  خواهید داشت.

 
دکمه شماره 2: 

با استفاده از این دکمه می توان محصولات را به لیست مقایسه اضافه کرد و مشخصات چند محصول را باهم مقایسه کرد و همچنین از طریق دکمه مقایسه در نوار منو می توان این لیست را مشاهده کرد.

دکمه شماره 3: wishlist

این دکمه باعث اضافه شدن محصول به لیست علاقه مندی ها  می شود. در صورتی که در سایت (ورود) log in  کرده باشید این محصول برای شما در لیست مورد نظر ذخیره می شود و در مراجعات بعدی از طریق همین دکمه در نوار منو می توانید لیست محصولاتی را که به لیست علاقه مندی ها افزوده اید مشاهده کنید.

کاربر از این امکان می تواند استفاده کند و لیست محصولاتی را که بیشتر سفارش می دهد تهیه کرده و در هر بار مراجعه به سایت دسترسی سریع تری به محصولات مورد علاقه ی خود را داشته و به راحتی سفارش خود را ثبت کند.

دکمه شماره
4: addtocar
دکمه افزودن به سبد خرید، عملکرد این دکمه مانند قبل می باشد.

با توجه به عکس زیر، دکمه های مربوط به هریک از این امکاناتی که به آنها اشاره شد در نوار منو قابل مشاهده می باشند. همچنین تعداد محصولات موجود در هر یک از لیستهای مقایسه و علاقه مندی در بالای هر کدام از دکمه ها قابل مشاهده می باشند.

menue-bar

 

 

 deliverydate

و امکان دیگر که در سایت جدید وجود دارد: چنانچه موس را روی تصویر هر یک از محصولات قرار دهید می توانید نام محصول، تاریخ تحویل و ظرفیت باقیمانده از شیت را مشاهده کنید. که با کلیک روی نام محصول جزئیات محصول را خواهید دید .

در سایت جدید امکان جستجوی یک محصول خاص و مرتب سازی و صفحه بندی محصولات موجود در صفحه را خواهید داشت و می توانید نحوه ی نمایش محصولات را به سلیقه خود تنظیم کنید.
 



search-product

این امکانات جهت کاربر پسند شدن سایت اضافه شده است . و امیدواریم به مشتریان در ثبت راحت تر سفارشات خود کمک کند.